Strategic Pricing and Customer Value

Alati muuttuva liiketoimintaympäristö vaatii rinnalleen joustavaa ja dynaamista hinnoittelustrategiaa. Ohjelma tarjoaa sinulle työkaluja ja viitekehyksen hinnoittelustrategian laatimiseksi. Ohjelma syventyy hinnoitteluun strategisesta näkökulmasta ja tarjoaa sinulle oivalluksia strategisiin hinnoittelupäätöksiin arvon luomiseksi asiakkaillesi ja organisaatiollesi. Ohjelma auttaa ymmärtämään ja kehittämään kannattavia hinnoittelupäätöksiä.
Image for course subject

Ajankohta:

Opetusajankohdat:

Päivällä

Paikka:

Helsinki

Aihealue:

Markkinointi ja myynti

Opintojen muoto:

Lähiopetus

Palveluntarjoaja:

Aalto EE

Taso:

Strateginen

Opintopisteet:

4.5 E/MBA-opintopisteet (ECTS)

Hinta:

4 350,00 € (+alv)

Kohderyhmä ja esitietovaatimukset

Ohjelma on suunnattu hinnoittelustrategiasta ja käytäntöön viemisestä vastaaville päätöksentekijöille, kuten myynti-, markkinointi- ja talousjohtajille sekä liiketoimintapäätöksistä vastaaville päälliköille ja johtajille.

Kurssin kuvaus

Monet yritykset toimivat markkinoilla ilman huolellisesti suunniteltua ja toteutettua hinnoittelustrategiaa. Sen sijaan, että tekisit sokeasti hinnoittelupäätöksiä oletusten tai yksinkertaistettujen sääntöjen perusteella, ohjelma tarjoaa sinulle työkaluja ja tarvittavan viitekehyksen hinnoittelustrategian laatimiseen. Tämä ohjelma auttaa sinua ymmärtämään paremmin hinnoittelustrategioiden ja kannattavien hinnoittelupäätösten kehittämisprosessin.  

Ohjelman kesto on kolme päivää. Ohjelmassa hyödynnetään näkökulmia niin sosiologian, taloustieteen kuin psykologian aloilta uusien hinnoittelustrategioiden muodostamiseksi ja kiireellisten ja monimutkaisten hinnoittelykysymysten ratkaisemiseksi. 

Ohjelma koostuu eri teemoista, jotka liittyvät strategisen hinnoittelun käytännönläheiseen ja toimintakeskeiseen tutkimukseen. Teemoja ovat yrityksen kilpailuedun parantaminen, asiakasarvon luominen, hinnoittelun ja taloudellisten perusteiden ymmärtäminen, markkinoinnin dynamiikka ja kilpailu sekä arvon hinnoittelu. 

Voit saada ohjelmasta 4,5 ECTS-opintopistettä, jotka voidaan siirtää Aalto Executive MBA- tai Aalto MBA -ohjelmaan.

Ohjelma edellyttää sitoutumista kolmeksi päiväksi. Tämän lisäksi ohjelmassa on ryhmätyö, johon liittyy ennakkotehtävä, lukemistoa ja jälkitehtävä.

Valmennus on englanninkielinen.

Lähiopetus tapahtuu Aalto EE:n tiloissa Helsingissä.

  • Päivitetty:
Jaa
URL copied!

Saatat olla kiinnostunut myös näistä

Perustason kursseja

Image for course subject

Essentials of Marketing and Sales (online)

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Online
Taso:
Perustaso

Keskitason kursseja

Image for course subject

Customer Experience Management

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Online
Taso:
Keskitaso
Image for course subject

Integrated Marketing Communications

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Online
Taso:
Keskitaso

Vaativia kursseja

Image for course subject

Service Business Strategy

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Online
Taso:
Edistynyt
Image for course subject

Digiajan markkinoinnin johtaminen

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Online
Helsinki
Taso:
Edistynyt
Image for course subject

Myynnin johtaminen

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Online
Taso:
Edistynyt
Image for course subject

Key Account Manager

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Helsinki
Taso:
Edistynyt