Service Management (online)

Tämä joustavasti suoritettava verkkokurssi tarjoaa laajan ymmärryksen palveluiden johtamiseen. Kurssin jälkeen sinulla on enemmän tietoa ja taitoa palveluiden johtamisesta sekä uusia ideoita ja työkaluja kehittää ja optimoida organisaatiosi palveluja. Kussi sisältää viisi kokonaisuutta jotka kukin sisältävät videoluentoja, case-videoita sekä vapaaehtoisia oppimista mittaavia lyhyitä testejä.
Illustration for course theme

Ajankohta:

Milloin vain

Opetusajankohdat:

Omassa tahdissa

Paikka:

Online

Aihealue:

Palvelumuotoilu ja muotoiluajattelu

Opintojen muoto:

Online

Palveluntarjoaja:

Aalto EE

Taso:

Keskitaso

Hinta:

200,00 € (+alv)

Kohderyhmä ja esitietovaatimukset

Kurssin kohderyhmää ovat asiantuntijat ja johtajat, jotka haluavat oppia lisää palvelujen johtamisesta.

Kurssin kuvaus

Palvelut ovat yhä merkittävämpi osa maailman taloutta ja niiden kasvun ennustetaan jatkuvan. Tämä maailmanlaajuinen ilmiö, jossa palveluiden merkitys on kasvanut, on johtanut myös onnistuneen palvelujen johtamisen kasvavaan kysyntään.

Tämä englanninkielinen verkkokurssi tarjoaa sinulle työkalupakin yritysten palvelutoiminnan optimointiin. Se on joustava ja tehokas tapa lisätä tietoasi ja ymmärrystäsi aiheesta mielenkiintoisten videoluentojen ja yritysesimerkkien avulla.

Verkkokurssi alkaa palveluliiketoiminnan perusteista palvelun kulutuksen kolmivaiheisen mallin pohjalta. Jotta palvelun laatu otettaisiin palvelujen tarjoamisen päätavoitteeksi, verkkokurssilla käsitellään merkittäviä palvelun laatukäsitteitä ja työkaluja, kuten Gap-malli, SERVQUAL, blueprinting ja Critical Incident Technique. Lisäksi kurssi kattaa perusedellytykset palvelun laadun mittaamiseksi internetissä. Ottaen huomioon epäonnistuneiden palvelukohtaamisten yleisyys, keskustellaan myös tärkeistä service recovery -strategioista.

Verkkokurssi esittelee myös itsepalvelutekniikoita sekä tekoälyn merkitystä palveluinnovaatioiden tärkeimpinä ajureina. Koska palveluiden tulisi tarjota ratkaisuja asiakkaiden tarpeisiin, kurssi korostaa asiakaslähtöisyyttä ja asiakkaan arvon muodostumista liiketoiminnan tärkeimpänä tavoitteena.

Kurssin suorittamisen jälkeen sinulla on paremmat tiedot ja taidot palvelujen johtamisesta sekä uusia ideoita ja työkaluja palvelujen kehittämiseen ja optimointiin organisaatiossasi.

Verkkokurssin kesto on noin 2–3 viikkoa, kun noudatetaan suositeltua 2–3 tunnin viikoittaista aikataulua.

Kurssi on englanninkielinen.

  • Päivitetty:
Jaa
URL copied!

Saatat olla kiinnostunut myös näistä

Perustason kursseja

Illustration for course theme

Palvelumuotoilu

Palvelumuotoilu ja muotoiluajattelu

Paikka:
Online
Helsinki
Taso:
Perustaso
Illustration for course theme

Design Thinking (online)

Palvelumuotoilu ja muotoiluajattelu

Paikka:
Online
Taso:
Perustaso
Illustration for course theme

Palvelumuotoilu

Palvelumuotoilu ja muotoiluajattelu

Paikka:
Online
Helsinki
Taso:
Perustaso

Vaativia kursseja

Illustration for course theme

Diploma in Service Design - Palvelumuotoilija

Palvelumuotoilu ja muotoiluajattelu

Paikka:
Helsinki
Taso:
Edistynyt