Digiajan markkinoinnin johtaminen

Digiajan markkinoinnin johtaminen -ohjelma on räätälöity tämän päivän markkinoijan tarpeisiin. Ohjelman aikana vahvistat osaamistasi ja ajatteluasi asiakaskaskeskeisen asiakaspolkuajattelun osalta. Opit kuinka strategiat implementoidaan käytännön toimenpiteiksi ajankohtaisten esimerkkien, projektityön ja teoreettisen viitekehyksen saattelemana. Liiketoiminnan kannattavuus ja kasvun näkökulma ovat ohjelman ytimessä.
Image for course subject

Ajankohta:

Opetusajankohdat:

Päivällä

Paikka:

Online
Helsinki

Aihealue:

Markkinointi ja myynti

Opintojen muoto:

Lähiopetus
Online

Palveluntarjoaja:

Aalto PRO

Taso:

Edistynyt

Hinta:

3 650,00 € (+alv)

Kohderyhmä ja esitietovaatimukset

Ohjelma on suunnattu markkinoinnin ja myynnin asiantuntijoille, joiden fokuksessa on toimivan markkinoinnin kehittäminen ja rakentaminen sekä alan tekijöille, jotka haluavat kehittyä strategisella ja taktisella tasolla olematta vielä syväosaajia.

Kurssin kuvaus

Markkinointi kehittyy jatkuvasti. Erilaiset uudet digitaaliset työkalut ovat mahdollistaneet uusia toimintoja ja käytäntöjä alalla. Digiajan markkinoinnin kokonaiskuva muuttuu, ja kaiken sisäistäminen ja ymmärtäminen vaatii alan asiantuntijalta uuden oppimista ja rohkeutta tarttua haasteisiin. Osallistumalla Digiajan markkinoinnin johtaminen -ohjelmaan saat alan uusinta tietoa, pohdit haasteita ja mahdollisuuksia yhdessä ryhmän kanssa ja saat käyttöösi käytännön työkaluja, joita voit heti käyttää omassa työssäsi.

Digiajan markkinoinnin johtaminen -ohjelmassa käydään läpi kanavakohtaisia strategioita, kuinka markkinoinnin tuloksellisuutta seurataan ja yhdistetään yrityksen liiketoimintaan, miten arvoa luodaan asiakaslähtöisesti sekä brändin ja sisällön tärkeyttä. Koulutuspäivät ovat interaktiivisia ja sisältävät sekä luento-osuuksia, keskustelua, tehtäviä ja ryhmätöitä. Lisäksi ohjelma sisältää koulutuspäiviä tukevia tehtäviä sekä osallistujan tekemä projektityö kokeneen alan ammattilaisen ohjaamana.

Ohjelma on suunnattu markkinoinnin ja myynnin käytännön tekijöille, jotka ovat alansa asiantuntijoita ja jotka haluavat kehittää omaa osaamistaan ja vahvistaa johtajan otetta markkinoinnin eteenpäin viemisessä. Yhdessä kanssaosallistujien kanssa jaetaan kokemuksia ja keskustellaan eri teemoista, ja kokeneiden kouluttajien johdolla pureudutaan syvemmän eri aiheisiin. Ohjelman aikana opit akateemisen tutkimuksen ja yritysmaailman esimerkkien kautta kehittämään markkinoinnin kuvaa ja ajattelua.

Lähiopetus tapahtuu Aalto PRO:n tiloissa Helsingissä.

 

  • Päivitetty:
Jaa
URL copied!

Saatat olla kiinnostunut myös näistä

Perustason kursseja

Image for course subject

Essentials of Marketing and Sales (online)

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Online
Taso:
Perustaso

Keskitason kursseja

Image for course subject

Customer Experience Management

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Online
Taso:
Keskitaso
Image for course subject

Integrated Marketing Communications

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Online
Taso:
Keskitaso

Vaativia kursseja

Image for course subject

Service Business Strategy

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Online
Taso:
Edistynyt
Image for course subject

Myynnin johtaminen

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Online
Taso:
Edistynyt
Image for course subject

Key Account Manager

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Helsinki
Taso:
Edistynyt

Strategisen tason kursseja

Image for course subject

Strategic Pricing and Customer Value

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Helsinki
Taso:
Strateginen