Vähittäiskaupan kilpailustrategiat ja kilpailukeinot
KTK-tutkinto, markkinoinnin erikoistumisalueen valinnaiset erikoistumisopinnot

Ajankohta:
Syyskuu 2021 – lokakuu 2021
Opetusajankohdat:
Päivällä
Paikka:
Online
Espoo
Aihealue:
Markkinointi ja myynti
Opintojen muoto:
Lähiopetus
Online
Palveluntarjoaja:
Aalto-yliopiston avoin yliopisto
Taso:
Keskitaso
Opintopisteet:
6 Aalto-yliopiston opintopisteet (ECTS)
Hinta:
90,00 €
Kurssin kuvaus
Kaupan toimintaympäristö ja siihen vaikuttavat tekijät. Vähittäiskaupan kilpailustrategiat, kilpailuedut ja kilpailukeinot. Vähittäiskaupan kilpailustrategian suunnittelu ja toteutus. Vähittäiskaupan liiketoimintamallit, ohjausjärjestelmät ja ketjuliiketoiminta. Kaupan arvoverkoston johtaminen. Monikanavaisuus ja verkkokauppa. Kuluttajakäyttäytyminen ja segmentointi.