Strategic Pricing and Customer Value

Alati muuttuva liiketoimintaympäristö vaatii rinnalleen joustavaa ja dynaamista hinnoittelustrategiaa. Ohjelma tarjoaa sinulle työkaluja ja viitekehyksen hinnoittelustrategian laatimiseksi. Ohjelma syventyy hinnoitteluun strategisesta näkökulmasta ja tarjoaa sinulle oivalluksia strategisiin hinnoittelupäätöksiin arvon luomiseksi asiakkaillesi ja organisaatiollesi. Ohjelma auttaa ymmärtämään ja kehittämään kannattavia hinnoittelupäätöksiä.
Image for course subject

Ajankohta:

Opetusajankohdat:

Päivällä

Paikka:

Online
Helsinki

Aihealue:

Markkinointi ja myynti

Opintojen muoto:

Lähiopetus
Online

Palveluntarjoaja:

Aalto EE

Taso:

Strateginen

Opintopisteet:

4.5 E/MBA-opintopisteet (ECTS)

Hinta:

4 550,00 € (+alv)

Hakuaika:

25.1.2023 – 5.5.2023

Kohderyhmä ja esitietovaatimukset

Ohjelma on suunnattu hinnoittelustrategiasta ja käytäntöön viemisestä vastaaville päätöksentekijöille, kuten myynti-, markkinointi- ja talousjohtajille sekä liiketoimintapäätöksistä vastaaville päälliköille ja johtajille.

Kurssin kuvaus

Monet yritykset toimivat markkinoilla ilman huolellisesti suunniteltua ja toteutettua hinnoittelustrategiaa. Sen sijaan, että tekisit sokeasti hinnoittelupäätöksiä oletusten tai yksinkertaistettujen sääntöjen perusteella, ohjelma tarjoaa sinulle työkaluja ja tarvittavan viitekehyksen hinnoittelustrategian laatimiseen. Tämä ohjelma auttaa sinua ymmärtämään paremmin hinnoittelustrategioiden ja kannattavien hinnoittelupäätösten kehittämisprosessin.  

Ohjelman kesto on kolme päivää. Ohjelmassa hyödynnetään näkökulmia niin sosiologian, taloustieteen kuin psykologian aloilta uusien hinnoittelustrategioiden muodostamiseksi ja kiireellisten ja monimutkaisten hinnoittelykysymysten ratkaisemiseksi. 

Ohjelma koostuu eri teemoista, jotka liittyvät strategisen hinnoittelun käytännönläheiseen ja toimintakeskeiseen tutkimukseen. Teemoja ovat yrityksen kilpailuedun parantaminen, asiakasarvon luominen, hinnoittelun ja taloudellisten perusteiden ymmärtäminen, markkinoinnin dynamiikka ja kilpailu sekä arvon hinnoittelu. 

Voit saada ohjelmasta 4,5 ECTS-opintopistettä, jotka voidaan siirtää Aalto Executive MBA- tai Aalto MBA -ohjelmaan.

Ohjelma edellyttää sitoutumista kolmeksi päiväksi. Tämän lisäksi ohjelmassa on ryhmätyö, johon liittyy ennakkotehtävä, lukemistoa ja jälkitehtävä.

Ohjelma toteutetaan hybridimuotoisena, joka mahdollistaa osallistumisen Aalto EE:n koulutustiloissa Helsingissä tai etänä.

Ohjelma toteutetaan hybridimuotoisena, joka mahdollistaa osallistumisen Aalto EE:n koulutustiloissa Helsingissä tai etänä.

Valmennus on englanninkielinen.

  • Päivitetty:
Jaa
URL copied!

Saatat olla kiinnostunut myös näistä

Perustason kursseja

Image for course subject

Markkinoinnin johtaminen

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Espoo
Taso:
Alkeistaso
Image for course subject

Markkinoinnin perusteet, verkkokurssi

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Online
Taso:
Alkeistaso
Image for course subject

Essentials of Marketing and Sales

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Online
Taso:
Alkeistaso

Keskitason kursseja

Image for course subject

Brand Management

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Online
Taso:
Keskitaso
Image for course subject

Consumer research

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Espoo
Taso:
Keskitaso
Image for course subject

Strategic Marketing in Global Context

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Espoo
Taso:
Keskitaso
Image for course subject

Customer Experience Management

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Online
Taso:
Keskitaso
Image for course subject

Vähittäiskaupan kilpailustrategiat ja kilpailukeinot

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Online
Espoo
Taso:
Keskitaso
Image for course subject

Consumer research

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Online
Espoo
Taso:
Keskitaso

Vaativia kursseja

Image for course subject

Strategic Marketing in a Global Context

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Online
Taso:
Edistynyt
Image for course subject

Sociology of Consumption and Fashion

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Espoo
Taso:
Edistynyt
Image for course subject

Brändin voiman johtaminen ja arviointi

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Espoo
Taso:
Edistynyt
Image for course subject

Kaupan liiketoimintamallit ja markkinointi

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Espoo
Taso:
Edistynyt
Image for course subject

Fashion Marketing

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Online
Espoo
Taso:
Edistynyt
Image for course subject

Myynnin johtaminen

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Helsinki
Taso:
Edistynyt

Strategisen tason kursseja

Image for course subject

Diploma in Commercial Excellence

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Helsinki
Taso:
Strateginen