Service Management

Ajankohta:
Opetusajankohdat:
Paikka:
Aihealue:
Opintojen muoto:
Palveluntarjoaja:
Taso:
Hinta:
Hakuaika:
Kohderyhmä ja esitietovaatimukset
Kurssin kuvaus
Palvelut ovat yhä merkittävämpi osa maailman taloutta ja niiden kasvun ennustetaan jatkuvan. Tämä maailmanlaajuinen ilmiö, jossa palveluiden merkitys on kasvanut, on johtanut myös onnistuneen palvelujen johtamisen kasvavaan kysyntään.
Tämä englanninkielinen verkkokurssi tarjoaa sinulle työkalupakin yritysten palvelutoiminnan optimointiin. Se on joustava ja tehokas tapa lisätä tietoasi ja ymmärrystäsi aiheesta mielenkiintoisten videoluentojen ja yritysesimerkkien avulla.
Verkkokurssi alkaa palveluliiketoiminnan perusteista palvelun kulutuksen kolmivaiheisen mallin pohjalta. Jotta palvelun laatu otettaisiin palvelujen tarjoamisen päätavoitteeksi, verkkokurssilla käsitellään merkittäviä palvelun laatukäsitteitä ja työkaluja, kuten Gap-malli, SERVQUAL, blueprinting ja Critical Incident Technique. Lisäksi kurssi kattaa perusedellytykset palvelun laadun mittaamiseksi internetissä. Ottaen huomioon epäonnistuneiden palvelukohtaamisten yleisyys, keskustellaan myös tärkeistä service recovery -strategioista.
Verkkokurssi esittelee myös itsepalvelutekniikoita sekä tekoälyn merkitystä palveluinnovaatioiden tärkeimpinä ajureina. Koska palveluiden tulisi tarjota ratkaisuja asiakkaiden tarpeisiin, kurssi korostaa asiakaslähtöisyyttä ja asiakkaan arvon muodostumista liiketoiminnan tärkeimpänä tavoitteena.
Kurssin suorittamisen jälkeen sinulla on paremmat tiedot ja taidot palvelujen johtamisesta sekä uusia ideoita ja työkaluja palvelujen kehittämiseen ja optimointiin organisaatiossasi.
Verkkokurssin kesto on noin 2–3 viikkoa, kun noudatetaan suositeltua 2–3 tunnin viikoittaista aikataulua.
Kurssi on englanninkielinen.