Myynnin johtaminen

Myynnin johtamisen valmennusohjelma auttaa ymmärtämään B2B myynnin menestystekijöitä, asiakkaan ostoprosessia ja käyttäytymistä silloin kun arvo on hintaa merkittävämpi tekijä. Valmennus auttaa hahmottamaan oman tuotteen tai palvelun arvon asiakkaan liiketoiminnassa.
Image for course subject

Ajankohta:

Opetusajankohdat:

Päivällä

Paikka:

Online

Aihealue:

Markkinointi ja myynti

Opintojen muoto:

Online

Palveluntarjoaja:

Aalto EE

Taso:

Edistynyt

Hinta:

4 200,00 € (+alv)

Kohderyhmä ja esitietovaatimukset

Valmennus soveltuu parhaiten B2B-myynnin asiantuntijoille, jotka vastaavat myynnin kokonaiskuvasta ja toimintamallien kehittämisestä, kuten myyntijohtajat ja -päälliköt sekä näihin tehtäviin tähtäävät.

Kurssin kuvaus

Yhä useammin asiakkaat ovat kiinnostuneempia tuotteen tai palvelun tuottamasta arvosta kuin hinnasta. Arvon määrittely ei kuitenkaan ole helppoa, sen määrittelemiseksi tarvitaan uutta osaamista ja muutosta myyntikulttuurissa, myynnin johtamisessa ja myynnin tekemisessä.

Myynnin johtaminen -valmennuksessa opit tunnistamaan, arvioimaan ja mallintamaan asiakkaalle tuotettavaa arvoa ja myynnin tuloksellisuutta asiakkaan liiketoiminnan parantamiseksi. Valmennus auttaa ymmärtämään, miten ostopäätökset syntyvät ja kuinka asiakkaalle osoitetaan yhteistyön tuottama arvo.

Valmennuksen jälkeen tunnistat arvoperustaisen myynnin keskeiset periaatteet, prosessin ja työkalut ja osaat määritellä, mallintaa ja esittää arvontuoton asiakkaalle.

Valmennus koostuu orientaatiosta ja kolmesta työpajasta. Jokainen työpaja on jaettu kahteen puolen päivän mittaiseen online-sessioon, jotka toteutetaan peräkkäisinä päivinä. Osallistujat työstävät  valmennuksen aikana omaan tarjontaan perustuvan arvoehdotuksen (määrittely- mallinnus- käyttöönotto). Vaikuttavuutta tehostetaan kaikutiimityöskentelyllä ja oppimisen tukena hyödynnämme digitaalista oppimisympäristöä.

Työpajojen teemat käsittelevät arvomyynnin toteutusta ja johtamista sekä sisäisiä että ulkoisia haasteita ja niiden voittamista.  Asiakasymmärryksen kasvattamiseksi hyödynnämme erilaisia työkaluja kuten asiakasanalyysia jonka pohjata luodaan arvoehdotus systemaattisen ja mitattavan myynnillisen vaikuttamisen pohjaksi.

Ennen ensimmäistä työpajaa osallistujat suorittavat Essentials of Sales and Marketing -verkkokurssin. Työpajoissa työskennellään yhdessä, kouluttajalta ja toisilta oppien. Erilaisia toimintatapoja, uskomuksia ja ajattelumalleja analysoidaan ja tarkastellaan yhdessä. Tämä ruokkii uusia oivalluksia ja mahdollistaa muutoksen.

  • Päivitetty:
Jaa
URL copied!

Saatat olla kiinnostunut myös näistä

Perustason kursseja

Image for course subject

Essentials of Marketing and Sales (online)

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Online
Taso:
Perustaso

Keskitason kursseja

Image for course subject

Customer Experience Management

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Online
Taso:
Keskitaso
Image for course subject

Integrated Marketing Communications

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Online
Taso:
Keskitaso

Vaativia kursseja

Image for course subject

Service Business Strategy

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Online
Taso:
Edistynyt
Image for course subject

Key Account Manager

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Helsinki
Taso:
Edistynyt
Image for course subject

Digiajan markkinoinnin johtaminen

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Online
Helsinki
Taso:
Edistynyt

Strategisen tason kursseja

Image for course subject

World-Class Negotiator

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Online
Taso:
Strateginen
Image for course subject

Strategic Pricing and Customer Value

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Online
Helsinki
Taso:
Strateginen