Markkinoinnin perusteet, verkkokurssi
Kurssi toimii johdatuksena markkinoinnin peruskäsitteisiin ja teorioihin. Kurssin suoritettuaan opiskelija ymmärtää markkinasuuntautuneen liiketoiminnan ja johtamisen perusperiaatteet ja käsitteet. Hän osaa soveltaa markkinoinnin käsitteitä ja malleja liiketoiminnan liiketoiminnan kehittämiseen.

Ajankohta:
–
Opetusajankohdat:
Omassa tahdissa
Paikka:
Online
Aihealue:
Markkinointi ja myynti
Opintojen muoto:
Online
Palveluntarjoaja:
Aalto-yliopiston avoin yliopisto
Taso:
Alkeistaso
Opintopisteet:
6 Aalto-yliopiston opintopisteet (ECTS)
Hinta:
90,00 €
Hakuaika:
Kurssin kuvaus
Oppimisteemoihin kuuluvat markkinoinnin periaatteet ja toimenpiteet keskeisillä osa-alueilla, kuten kuluttajien ja asiakkaiden tutkiminen ja ymmärtäminen; houkuttelevien tuotteiden ja palveluiden kehittäminen; hinnoittelumallien suunnitteleminen; myynti- ja jakelukanavien luominen ja kehittäminen; markkinointiviestintä ja myynti; sekä markkinoinnin tuloksellisuuden mittaus ja analytiikka.
Kurssin opetus on verkko-opetusta ja tentit suoritetaan Otaniemen kampuksella lähitentteinä sähköisessä Exam-tenttijärjestelmässä.