Markkinoinnin johtaminen
Oppimisteemoihin kuuluvat markkinoinnin johtamisen periaatteet keskeisillä osa-alueilla, kuten kuluttajien ja asiakkaiden ymmärtäminen; houkuttelevien tuotteiden ja palveluiden kehittäminen; hinnoittelumallien suunnitteleminen; myynti- ja jakelukanavien luominen ja kehittäminen; markkinointiviestintä ja myynti; sekä markkinoinnin tuloksellisuuden mittaus ja analytiikka.

Ajankohta:
Helmikuu 2023 - Huhtikuu 2023
Opetusajankohdat:
Päivällä
Paikka:
Espoo
Aihealue:
Markkinointi ja myynti
Opintojen muoto:
Lähiopetus
Palveluntarjoaja:
Aalto-yliopiston avoin yliopisto
Taso:
Alkeistaso
Opintopisteet:
6 Aalto-yliopiston opintopisteet (ECTS)
Hinta:
90,00 €
Hakuaika:
30.1.2023
– 6.3.2023
Kurssin kuvaus
Osaamistavoitteet
Kurssi toimii johdatuksena markkinoinnin peruskäsitteisiin ja teorioihin. Kurssin suoritettuaan opiskelija ymmärtää markkinasuuntautuneen liiketoiminnan ja johtamisen perusperiaatteet ja käsitteet. Hän osaa soveltaa markkinoinnin käsitteitä ja malleja liiketoiminnan analysointiin ja liiketoiminnan kehittämiseen.