Markkinoinnin johtaminen
Kurssi toimii johdatuksena markkinoinnin peruskäsitteisiin ja teorioihin, ja kurssin suoritettuaan opiskelija ymmärtää markkinasuuntautuneen liiketoiminnan ja johtamisen perusperiaatteet ja käsitteet. Kurssilla käsitellään markkinoinnin johtamisen periaatteet monilla keskeisillä osa-alueilla.

Ajankohta:
Helmikuu 2023 - Huhtikuu 2023
Opetusajankohdat:
Päivällä
Paikka:
Espoo
Aihealue:
Markkinointi ja myynti
Opintojen muoto:
Lähiopetus
Palveluntarjoaja:
Aalto-yliopiston avoin yliopisto
Taso:
Alkeistaso
Opintopisteet:
6 Aalto-yliopiston opintopisteet (ECTS)
Hinta:
90,00 €
Hakuaika:
30.1.2023
– 6.3.2023
Kurssin kuvaus
Kurssin sisältö
Oppimisteemoihin kuuluvat markkinoinnin johtamisen periaatteet keskeisillä osa-alueilla, kuten
- kuluttajien ja asiakkaiden ymmärtäminen
- houkuttelevien tuotteiden ja palveluiden kehittäminen
- hinnoittelumallien suunnitteleminen
- myynti- ja jakelukanavien luominen ja kehittäminen
- markkinointiviestintä ja myynti
- markkinoinnin tuloksellisuuden mittaus ja analytiikka.
Osaamistavoitteet
Kurssi toimii johdatuksena markkinoinnin peruskäsitteisiin ja teorioihin. Kurssin suoritettuaan opiskelija ymmärtää markkinasuuntautuneen liiketoiminnan ja johtamisen perusperiaatteet ja käsitteet. Opiskelija osaa soveltaa markkinoinnin käsitteitä ja malleja liiketoiminnan analysointiin sekä kehittämiseen.