Key Account Manager

Ajankohta:
Opetusajankohdat:
Paikka:
Aihealue:
Opintojen muoto:
Palveluntarjoaja:
Taso:
Hinta:
Hakuaika:
Kohderyhmä ja esitietovaatimukset
Kurssin kuvaus
Kaiken liiketoiminnan menestyksen lähtökohta ovat asiakkaat, joille tuotteita tai palveluja tuotetaan. Asiakkuuksien johtaminen, hallinta ja kehittäminen on systemaattista työtä, joilla varmistetaan oikeanlaisen arvon tuottaminen sekä oman liiketoiminnan kilpailukyky ja menestys.
Ohjelman ytimessä on avainasiakastyön tuloksellisuuden kehittäminen pureutumalla asiakasarvon luonnin työkaluihin, asiakkuustyön prosessien parantamiseen sekä viestinnän ja vuorovaikutuksen kehittämiseen asiakassuhteissa.
Ohjelmassa syvennät ymmärrystäsi arvon käsitteestä asiakassuhteissa; arvon tunnistamisesta, kasvattamisesta ja viestimisestä. Saat välineitä tehdä tavoitteellista asiakassuunnittelua sekä kehittää organisaatiosi KAM-työn prosesseja. Parannat myös asiakasviestinnän taitojasi ja opit tapoja toteuttaa arvoa tuottavaa dialogia asiakkaidesi kanssa.
Ohjelma koostuu viidestä valmennuspäivästä, kolmessa jaksossa sekä käytännönläheisistä välitehtävistä.
Lähiopetus tapahtuu Aalto PRO:n tiloissa Helsingissä.