Essentials of Marketing and Sales

Ajankohta:
Opetusajankohdat:
Paikka:
Aihealue:
Opintojen muoto:
Palveluntarjoaja:
Taso:
Hinta:
Kohderyhmä ja esitietovaatimukset
Kurssin kuvaus
Yritykset kilpailevat nykyään entistä enemmän hinnan sijaan luovuudella. Kestävän markkinointisuunnitelman kehittäminen ja arvopohjaisen myyntistrategian toteuttaminen ovat perustana, kun kehitetään luovia ja dynaamisia, asiakkaalle lisäarvoa tuottavia ratkaisuja ja palveluita.
Tällä verkkokurssilla syvennyt menestyksekkään markkinoinnin olennaisiin tekijöihin, integroidun markkinointiviestinnän rooliin markkinoinnissa ja ennakoivan arvopohjaisen myynnin merkitykseen osana markkinoinnin kokonaisuutta.
Verkkokurssin avulla voit aloittaa markkinointistrategian rakentamisen melkein mille tahansa yritykselle ja saat näkökulmia markkinointiin strategisena välineenä. Kurssin jälkeen ymmärrät, miksi innovatiiviset ideat ja syvällinen asiakastieto ovat kulmakiviä markkinointiviestintäkampanjoiden luomisessa. Saat myös käyttöösi tärkeitä työkaluja, joiden avulla voit analysoida, miksi yritykset ja yksityishenkilöt tekevät ostopäätöksiä ja miten johtajat voivat vaikuttaa näihin päätöksiin arvopohjaisen myyntimenetelmän avulla.
Verkkokurssi rakentuu kolmesta opintopolusta ja yhteensä kymmenestä verkkojaksosta. Se sisältää videoluentoja, pohdintatehtäviä sekä harjoituksia liittyen markkinointi- ja myyntikonsepteihin ja -työkaluihin.
Kurssin kesto on noin 3–4 viikkoa, kun noudatetaan suositeltua 2–3 tunnin viikoittaista aikataulua. Yhteensä verkkokurssin suorittaminen vie noin kahdeksan tuntia.
Verkkokurssin kieli on englanti.