Digiajan markkinoinnin johtaminen

Digiajan markkinoinnin johtaminen -ohjelma tarjoaa kattavan näkemyksen markkinoinnin johtamisen teemoista digitalisoituvassa ympäristössä. Ohjelma yhdistää ajankohtaista tietoa markkinoinnin trendeistä sekä uusimasta tutkimustiedosta. Ohjelman jälkeen ymmärrät asiakaskeskeisyyden strategisen roolin markkinoinnissa ja tiedät, miten strategiat implementoidaan tuloksellisiksi markkinoinnin toimenpiteiksi. Ohjelman keskiössä ovat markkinoinnin tuloksellisuus ja kehitys sekä liiketoiminnan kasvu.
Image for course subject

Ajankohta:

Opetusajankohdat:

Päivällä
Omassa tahdissa

Paikka:

Online
Helsinki

Aihealue:

Markkinointi ja myynti

Opintojen muoto:

Lähiopetus
Online

Palveluntarjoaja:

Aalto PRO

Taso:

Edistynyt

Hinta:

3 850,00 € (+alv)

Hakuaika:

25.1.2023 – 6.10.2023

Kohderyhmä ja esitietovaatimukset

Ohjelma sopii sinulle, joka haluat kehittää kokonaiskuvaasi strategisen sekä käytännöntason markkinoinnin johtamisesta. Ohjelma on suunnattu markkinoinnin ja myynnin asiantuntijoille ja päälliköille, joiden tehtävänä on kehittää markkinoinnin suunnitelmallisuutta ja tuloksellisuutta.

Kurssin kuvaus

Markkinoinnin ammattilaisilta vaaditaan yhä laajempaa osaamista niin asiakasymmärryksen, sisällöntuotannon, datan analysoinnin, viestinnän kuin tuloksien mittaamisen ja raportoinninkin parissa. Usein markkinoinnin kokonaisvaltainen strateginen suunnittelu jää kuitenkin taktisten toimenpiteiden jalkoihin ja yhteistyö yrityksen sisällä voi olla heikkoa. Lisäksi jatkuvaa kehittymistä ja uudistumista vaaditaan alan trendien sekä uusien työkalujen ja kanavien mukana.

Digiajan markkinoinnin johtaminen -ohjelma auttaa sinua kehittämään organisaatiosi markkinoinnin tuloksellisuutta lisäämällä sen strategista suunnittelua ja kokonaisvaltaista johtamista. Ohjelma antaa sinulle laajan näkemyksen alan murrokseen ja trendeihin, markkinoinnin suunnitelmallisuuden lisäämiseen sekä käytännön työkaluihin. Ohjelman jälkeen ymmärrät markkinoinnin kehityskohteet omassa organisaatiossasi sekä osaat johtaa markkinoinnin kokonaisuutta yhä asiakaslähtöisemmin.

Ohjelman keskeisiä aiheita ovat asiakaskokemus, asiakaslähtöinen arvonluonti, markkinoinnin tieto- ja datalähteet, tavoitteiden asetanta, suunnittelun ja mittaamisen keinot, inbound- ja outbound-markkinoinnin suhde, kanavariippumattomat palvelukokemukset sekä tarinoiden rooli brändäyksessä ja brändin johtamisessa.

Ohjelma koostuu lähiopetuksesta, keskustelu- ja ryhmätehtävistä sekä opetusta tukevista ennakkotehtävistä. Lisäksi ohjelma sisältää vertaisoppimisryhmien tapaamisia koulutusjaksojen välissä. Ohjelman suorittamiseen on hyvä varata kokonaisuudessa noin 40 tuntia, joista 30 tuntia opetuspäiviin ja noin 10 tuntia ennakkotehtäviin ja ryhmätapaamisiin.

Lähiopetus tapahtuu Aalto PRO:n tiloissa Helsingissä.

 

  • Päivitetty:
Jaa
URL copied!

Saatat olla kiinnostunut myös näistä

Perustason kursseja

Image for course subject

Markkinoinnin johtaminen

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Espoo
Taso:
Alkeistaso
Image for course subject

Markkinoinnin perusteet, verkkokurssi

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Online
Taso:
Alkeistaso
Image for course subject

Essentials of Marketing and Sales

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Online
Taso:
Alkeistaso

Keskitason kursseja

Image for course subject

Brand Management

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Online
Taso:
Keskitaso
Image for course subject

Consumer research

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Espoo
Taso:
Keskitaso
Image for course subject

Strategic Marketing in Global Context

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Espoo
Taso:
Keskitaso
Image for course subject

Customer Experience Management

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Online
Taso:
Keskitaso
Image for course subject

Vähittäiskaupan kilpailustrategiat ja kilpailukeinot

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Online
Espoo
Taso:
Keskitaso
Image for course subject

Consumer research

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Online
Espoo
Taso:
Keskitaso

Vaativia kursseja

Image for course subject

Strategic Marketing in a Global Context

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Online
Taso:
Edistynyt
Image for course subject

Sociology of Consumption and Fashion

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Espoo
Taso:
Edistynyt
Image for course subject

Brändin voiman johtaminen ja arviointi

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Espoo
Taso:
Edistynyt
Image for course subject

Kaupan liiketoimintamallit ja markkinointi

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Espoo
Taso:
Edistynyt
Image for course subject

Fashion Marketing

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Online
Espoo
Taso:
Edistynyt
Image for course subject

Myynnin johtaminen

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Helsinki
Taso:
Edistynyt

Strategisen tason kursseja

Image for course subject

Diploma in Commercial Excellence

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Helsinki
Taso:
Strateginen
Image for course subject

Strategic Pricing and Customer Value

Markkinointi ja myynti

Paikka:
Online
Helsinki
Taso:
Strateginen