Brändin voiman johtaminen ja arviointi
Kurssi tarjoaa opiskelijoille keskeiset työkalut brändin johtamiseen markkinoilla kuin myös brändipääoman ja brändin vahvuuden arviointiin. Kurssin suorittaminen edellyttää perustietoja markkinoinnista ja brändäykseen liittyvistä käsitteistä.

Ajankohta:
–
Opetusajankohdat:
Illalla
Viikonloppuna
Paikka:
Espoo
Aihealue:
Markkinointi ja myynti
Opintojen muoto:
Lähiopetus
Online
Palveluntarjoaja:
Aalto-yliopiston avoin yliopisto
Taso:
Edistynyt
Opintopisteet:
6 Aalto-yliopiston opintopisteet (ECTS)
Hinta:
90,00 €
Hakuaika:
Kurssin kuvaus
Luentojen, kirjallisuuden ja harjoitusten kautta kurssi pyrkii kattamaan tärkeät brändin voiman johtamiseen liittyvät aiheet.
Kurssin painopistealueita ovat: Brändi, brändin merkitys ja brändijohtaminen, brändin rakentaminen ja positiointi, brändistrategiat ja niiden suunnittelu, brändien hyödyntäminen liiketoiminnassa (ml. yritysbrändäys ja brändin laajennus), yritysbrändäys, brändipääoman ja brändin arvon mittaaminen ja johtaminen. Teemojen käsittelyn myötä kurssi tarjoaa opiskelijoille näkökulman brändijohtamiseen myös kansainvälisellä ja globaalilla tasolla.